hits

KOM I GANG MED TRENINGEN

  • 02.12.2014 kl. 19:33

Regner med det er flere som har satt opp trening p sine nyttrsforsetter for neste r? 
Jeg elsker trene. Det har alltid vrt en stor del av hverdagen min, uansett treningsmetode. I flere r danset jeg helt til jeg fikk en betennelse i benet som fort ble verre enn vondt, jeg klarte s vidt g. Jeg fikk dette fordi vi danset uten sko og det ble en stor belastning i lpet av alle de timene p dansegulvet. Etter jeg ble tvunget til slutte, gikk jeg smlig opp i vekt. Jeg har aldri vrt stor, men jeg hadde mer p kroppen enn noen gang tidligere. S en dag bestemte jeg meg for vre med min super flinke mamma ut p en joggetur. Moren min har alltid vrt utrolig flink til trene og hun elsker jogge, noe som har smittet over p meg. Etter den ene joggeturen ute i naturen var det no way back. Lenge jogget jeg kun i skogen, uten bruk av vekter, men for rundt tre r tilbake bestemte jeg meg for melde meg inn p treningsstudio. 

MINE TIPS FOR KOMME I GANG
♦ Book en time med personlig trener 
- Om du aldri har vrt p treningssenteret fr og er ukjent med apparater, eller om du sliter med f de resultatene du nsker s er en PT utrolig god hjelp. Du fr et skreddersydd opplegg som hjelper deg oppn det du nsker. Ikke surr rundt, vr effektiv.

♦Kjp nytt treningsty
- Ja, tro meg! Det hjelper. Det starte en sesong med nytt treningsty er det beste jeg vet. Kjp klr som sitter p den mten du nsker at det skal sitte. Bruk litt tid til finne ty som ikke bare ser bra ut, men som har blitt testet av andre og ftt god kritikk. God trening starter med gode sko og godt treningsty! 

♦SKO 
- Invester i sko! Det er det viktgste redskapet du har. Dra til en ordentlig sportsbutikk. De har flinke fagfolk som hjelper akkuratt deg med finne de rikige skoene til riktig bruk. Selv om en venn av deg har noen sko hun/han syntes er gode s trenger de ikke vre like gode p dine ben. Husk, alle er forskjellige. 

♦ Ta fr og etter bilder
- P denne mten ser du resultater. De fleste glemmer hvordan man s ut uten dokumentasjon. 

♦ Slutt se p vekta! 
- Den kan delegge s mye! Ikke bli opphengt i hvor mye du veier. 

♦ Drikk masse vann! 
- Vann, vann og mer vann.

♦HA DET GY! KOS DEG
 


Jeg trener ikke bare fordi jeg nsker holde meg i form eller nsker en kropp som jeg kan vre fornyd med, men den flelsen man fr etter en treningskt og at man kan se resultater etter noen harde uker, det er uforklarlig. Trening ble min tid for selvpleie. Bde psykisk og fysisk. 

 

 

35 Kommentarer

tiggerlilly

02.12.2014 kl. 19:45
s gy da =) herlige tips =) begynte trene igejnfor noen mnd siden jeg ogs, etter ett r uten. er helt klart en god flelse ha trent litt =)

Anita Svold

02.12.2014 kl. 19:48
Tusen takk for tipsene! S fin kropp du har! :-)

mettsprett

02.12.2014 kl. 19:51
takk for tips! Utrolig fine bilder:) Fin er du. Ha en fortsatt fin kveld

Mona

02.12.2014 kl. 19:53
Elsker bloggen din! :)

Marie-Madelen Bekken

02.12.2014 kl. 19:54
Anita Svold: Tusen takk :)

Marie-Madelen Bekken

02.12.2014 kl. 19:54
mettsprett: Tusen takk :)

Marie-Madelen Bekken

02.12.2014 kl. 19:54
monambs: Takk :)

Ingalillmikalsen

02.12.2014 kl. 19:54
, n fikk jeg masse motivasjon! Jeg skal n trene etter ha sett dette innlegget! :D Tusen takk for inspirasjon!

Marie-Madelen Bekken

02.12.2014 kl. 20:02
Ingalillmikalsen: S bra :D

Hanne Slette

02.12.2014 kl. 20:15
Flink du er! Har ikke noen bra treningsvaner n, men hper det kommer etter juletidene.. Elsker jo egentlig trene :)

Marie-Madelen Bekken

02.12.2014 kl. 20:51
Hanne Slette: Takk! :) Ja, start igjen nr du er klar.

Andrine

02.12.2014 kl. 20:55
S gode tips! :)

Marie-Madelen Bekken

02.12.2014 kl. 20:56
Andrine: Takk :)

maded

02.12.2014 kl. 21:05
kjempe gode tips! :D

Linn Dodds

02.12.2014 kl. 21:21
Du ser fantastisk ut!

Marte

02.12.2014 kl. 22:56
Gode tips, takk! :)

JustMeNara

02.12.2014 kl. 23:18
Supert innlegg, du kom med mange fine tips og rd. Takk takk. Du har en fin blogg:)

KRISTINE GANGFLT

02.12.2014 kl. 23:44
Fint innlegg! :) Er enig i alle tipsene du kommer med der! Gleder meg alltid over nytt treningsty og PT kan hjelpe veldig mye. Man lrer jo mye man kan f bruk for senere!

Anett

02.12.2014 kl. 23:46
Veldig gode tips! :)

Og ganske eni! S fort man er komt inn i dette med trening og plan, s er det utrolig kjekt og se framdriften fra da man starter til hvor man str n! :)

thefashionablemom

02.12.2014 kl. 23:51
Wow, you look stunning!! Og mange gode tips var det her!

02.12.2014 kl. 23:52
Elsker bloggen din :) Ny flger fra n av :)

Velkommen

02.12.2014 kl. 23:58
Wow, s fin! Har du noen gode tips til magevelser? :)

Marie-Madelen Bekken

02.12.2014 kl. 23:59
Hanna Johnsen Stre: Det har jeg vet du. Kan legge ut et nytt innlegg om det :D

Marie-Madelen Bekken

02.12.2014 kl. 23:59
thefashionablemom: Tusen takk :D

Marie-Madelen Bekken

02.12.2014 kl. 23:59
Anett: Takk :) Ja, det er veldig sant.

Marie-Madelen Bekken

03.12.2014 kl. 00:00
KRISTINE GANGFLT: Takk :) Ja, det er sant. Er viktig f ordentlig lrdom frst s man unngr skader.

Marie-Madelen Bekken

03.12.2014 kl. 00:00
JustMeNara: Tusen takk :D

Marie-Madelen Bekken

03.12.2014 kl. 00:00
Marte: Takk :D

Marie-Madelen Bekken

03.12.2014 kl. 00:00
Linn Dodds: Takk stee<3

Marie-Madelen Bekken

03.12.2014 kl. 00:00
maded: Det er godt hre :D

vilde

03.12.2014 kl. 08:00
Du er utrolig pen og du kommer med mye bra tips :-)

Helena Pettersen

03.12.2014 kl. 08:41
Takk for tips, og nydelig kropp du har! :p

Veronica S

03.12.2014 kl. 11:23
Jeg skal melde meg p treningsstudio her i nrheten..inkludert svmming i medlemskapet. DET gleder jeg meg masse til.

AnneAndersen

07.12.2014 kl. 19:24
Begynte faktisk trene igjen i dag! etter to ukers pause, lagd mitt eget program n, gleder meg sykt til se resultater :D

Squatqueen

07.12.2014 kl. 22:01
Nr sko og ty er "det viktigste redskapet" du har, har du ingen ting gjre p et treningssenter.

Skriv en ny kommentar

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no