hits

WHERE DID YOU GO? I WANT YOU BACK!

  • 16.04.2015 kl. 14:59

Noen ganger trenger man det lille ekstra for komme seg igjennom noe som trer ekstremt p det indre. Det psykiske som fr deg til ville holde ut, men ogs fr deg til ville gi opp. Da trenger vi noe som kan sette i gang systemet og gi en real MOTIVASJONS-BOOST! 

Jeg ser p det, som en ganske enkel "greie". Jobber du hardt for noe og ser resultater, gr det bare oppover. Jobber du hardt for noe, men ikke ser hvor langt du har kommet, nei da str det stille og kan fles som det gr det nedover. 

Etter ha fulgt et strengt program i tte uker, med trening fem ganger i uken - ser jeg at motivasjonen min ke og jeg er mer inspirert enn noen gang. Jeg ser hvor langt jeg har kommet og hvilken forskjell det er p bde p utseende p kroppen, men ogs hvordan den fungerer. Jeg sover bedre enn noen gang OG jeg slapper av nr jeg skal. Overskuddet mitt er hyere enn noen gang, og humret mitt er utrolig mye mer stabilt! Sukkersuget jeg hadde fr er borte og lysten p livet er hyere enn noen gang. 

MEN HVA MED MOTIVASJON? 

Det holde motivasjonen p topp har for min del vrt veldig enkelt. Og her er MINE TIPS til dere! 

1. FR OG ETTER BILDER
For kunne se hva du faktisk har oppndd er det viktig fremstille det visuelt. Ved se tilbake p bildene, se resultatene og det du har oppndd gjr at ihvertfall jeg blir ekstremt motivert og stolt. Jeg blir inspirert til bli enda bedre og jeg vil jobbe enda hardere for n de mlene jeg har satt meg!

2. VEKTA KAN BLI DIN VERSTE FIENDE
For gudsskyld. Slutt se p vekta hver gang du har spist en rosin. Jeg merker at mange sjekker vekten fra dag til dag, time til time for se hvor mye de har lagt p seg etter ha spist et mltid. Dette er ikke et sunt forhold til trening! Om du nsker oppn noe, kan du sjekke deg en gang i uken, tidlig p morningen fr frokost- og uten klr.

3. MUSIKK 
Nr jeg lper eller trener er musikk noe av det viktigste for at jeg skal klare holde ut ilpet av en treningsrunde. Suger musikken blir jeg umotivert og sliten! Finn det DU liker og kos deg!

4. TRENINGSTY
Selvom det er litt overfladisk, s har faktisk treningsty mye si. Slik som med vanlige klr vil man selvflgelig ha p seg noe som er komfortabelt, det gjelder ogs p trening! Fresh opp med flotte farger som fr deg til smile!



5. FINN INSPIRASJON I ANDRE

Om du er som meg, lar du andre inspirere og motivere deg. Selv flger jeg hundrevis av jenter p instagram som gir meg lyst til trene enda litt hardere! Kanskje det hres rart ut? For meg er det helt naturlig. Dersom jeg ser en annen med en helt nydelig kropp motiverer det meg enormt! Om det gir deg den motsatte effekten, s hold deg langt unna og dropp sosiale medier. 

6. F MED DEG EN GOD VENN - TRENINGSPARTNER
Utrolig mye koseligere enn traske rundt alene, m jeg innrmme. Jeg er s heldig at jeg har vennninner og en fantastisk kjreste som deler samme interesse som meg. F med deg en som du motiverer og en som motiverer deg. Push hverandre og hjelp til! Dette er noe som har hjulpet meg igjennom veldig mange kter! 

7. TRENINGS-OPPLEGG
Fr dro jeg p trening uten vite hva jeg skulle gjre. P denne mten ble treningen lite effektiv og motivasjonen ble sank ilpet av kten. Etter ha ftt et opplegg som forteller meg hva jeg skal trene og hvilke velser som skal gjres, har det gjort at treningen har blitt mer morsom og spennende! JEG ELSKER flge et opplegg - et opplegg som gir meg mulighet til trene hvor mye jeg nsker og trene hele kroppen<3 

Dagbker kan ogs vre lurt her. Skriv ned hvor mye du starter med og hvor mange repetisjoner du tar for hver gang og se hvor mye du ker med litt trening! 

8. DRA P GRUPPETIMER
Om du nsker noe annet enn lfte vekter, er gruppetimer en utrolig fin erstattning! Det gjr det litt ekstra morsomt - og her kan du til og med skaffe nye bekjentskap og venner. 

9. UTETRENING
Jeg vet om fler som rett og slett hater mlla, fordi alt de tenker p er tiden. Bruk den vakre naturen til meditasjon og trening. Jogg i skog og mark! KOS DEG i det flotte vret<3 




OG TIL SLUTT 

10. HA DET GY OG VARIER TRENINGEN
 

10 Kommentarer

Kaisa Elise

16.04.2015 kl. 15:13
Flott innlegg !

Thao

16.04.2015 kl. 15:17
Mange gode tips. Du ser s flott ut :)

Lureline

16.04.2015 kl. 16:25
S flink du er! Er du singel? I s fall hadde du nok syntes det var gy med Tinder! Du hadde dratt likes!:-)

Marielle Kristine Eliassen

16.04.2015 kl. 17:09
Blir stolt over meg selv om jeg klarer g p tur enten n gang i uken eller annenhver uke. Prver g p tur nr vret tillater det, egentlig :D

Marie-Madelen Bekken

16.04.2015 kl. 17:10
Marielle Kristine Eliassen: Jaaaa, frisk luft er det beste du fr <3

linneagrorud

16.04.2015 kl. 17:22
S bra innlegg! :-) Anbefaler du ta "fr/etter" bildene p morgenen eller kvelden? S langt har jeg tatt p kvelden, s blir litt dumt ta de p morgenen n kanskje .. ?

Marie-Madelen Bekken

16.04.2015 kl. 17:24
linneagrorud: Jeg gjr alt p morningen, fr jeg spiser og drikker :) Du m gjerne ta alt p morningen fra n av om du skal fortsette ta bilder:)

linneagrorud

16.04.2015 kl. 17:29
Okei, tusen takk for svar! :-)

Haley

16.04.2015 kl. 19:03
Tusen takk for s mange flotte tips! Dette trengte jeg i dag.. :)

anita4843@gmaul.com

16.04.2015 kl. 19:12
Flotte tips😀inspirerende😀

Skriv en ny kommentar

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no