hits

MINE RESULTATER - DINE SVAR

  • 21.10.2015 kl. 13:49

Okeeey, nu kjr vi! 

Dette er et innlegg jeg vet at veldig mange har ventet p. Jeg fr stadig sprsml om bde det ene og det andre, s n, en gang for alle skal jeg besvare alt av sprsml om hvordan det var g p programmet Feminin Fysikk.

I 10 uker skal du dedikere deg til dette programmet som inneholder et treningsopplegg, enten du nsker trene tre ganger eller fem ganger i uken. Ved siden av treningsplanen fr du ogs en kostholdsplan hvor det er lagt opp kcal inntak, carbs, fett og proteiner slik at man har oversikt. Dette programmet er ment for vre et opplegg hvor hver og en tar ansvar for egen trening.

"Hvorfor begynte jeg p Feminin fysikk?"

Jeg skal vre helt rlig si at jeg aldri har flt meg spesielt tjukk. Jeg har alltid vrt veldig glad i trene og har vel egentlig alltid trent, problemet var kostholdet. Jeg vet ikke om dere har merket det, men da jeg gikk inn i et forhold og alt fltes trygt, kom kjrlighetskiloene. I en periode veide jeg 64 kg og nei, det er ikke mye, men jeg hadde "forfalt" og godismagen ble ikke akkuratt mindre. 

I den perioden flte jeg meg stygg. Rett og slett helt jvlig. Jeg hadde latt meg selv forfalle og det var noe jeg nsket gjre med. Pluss, jeg nsket en utfordring jeg visste kom til bli tff, men som viste resultater bde psykisk og fysisk. 

Som dere vet, var dette en utfordring av Ronny Skoglund hvor han nsket at jeg, som ikke var overvektig, skulle vise at man kunne f gode resultater ved flge planen 100%. Det var enkelt for meg flge den, fordi jeg hadde ukelig oppdateringer med bilder, vekt og ml som skulle sendes til Ronny. 

ETTER 3 UKER - 

"Hvordan er kostholdsplanen?"

Jeg har ikke lov til uttalle meg om hva slags mat dere hadde blitt ndt til spise, men det jeg kan si er at det er fem mltider om dagen og ca 1200 kcal i starten. Fordi man skal ned i fettprosent, blir alts kcal inntaket lavere, uke til uke. Det er ikke super god mat, men om man vil fr man det til! 

"Hvor mange ganger m man trene?"

Det som er s fint med med "Feminin fysikk" er at man velger selv hvor mange dager i uken man nsker trene og fremdeles fr trent hele kroppen. Minimum er tre dager i uken med styrke og helst cardio. Selv, trente jeg fem dager i uken + cardio, noen dager hadde jeg ogs 30 minutter morgen cardio fr frokost og styrke etter noen mltider. Jeg hadde mye tid siden jeg hverken gikk p skole eller hadde noe jobb. 

"Hvor mye koster det?"

Programmet i seg selv koster 2500,- kroner hvor bde kostholdsplanen og treningsopplegget er inkludert. Ved siden av m man kjpe proteinpulver og mat. Om man er heldig bor i nrheten av Sverige, er ikke maten i seg selv s veldig dyr! Koster uansett ikke all verdens penger, men man skal spise ganske mye kjtt, noe som fort kan koste mye. I tillegg til dette, tok jeg bde pre-work out eller ripped hardcore og xtend som er aminosyrer. Dette er jo selvsagt frivillig. 

"Hvordan var resultatene?"

Jeg startet p vekta med 63 kilo, men gikk ned hele 7 kilo og 52,5 cm mindre omkrets p kroppen! Jeg flte meg mer sunn, mer ren og kroppen min ble helt anneledes. Jeg ble mer muskels og strammere! 


 

Det er hardt. Det er faktisk bein hardt, men man ser ogs store resultater. Det fungerte for meg og det kommer til fungere for deg! Om du nsker et slikt opplegg, kan du sende Ronny en mail; ronny@fitnessolutions.no

 

 

15 Kommentarer

Sofie

21.10.2015 kl. 13:58
wow! S flink du er :)

Marie-Madelen Bekken

21.10.2015 kl. 13:58
Sofie: thankuu :)

Trine Nguyen

21.10.2015 kl. 14:05
Du ser jo helt fantastisk ut, utrolig bra jobba!

Marie-Madelen Bekken

21.10.2015 kl. 14:07
Trine Nguyen: h, det er hyggelig hre!

Tonje Pettersen

21.10.2015 kl. 14:39
Hvordan blir det nr du begynner spise vanlig igjen da ? Ser mangeandre som gr p dietter og lignende fyker opp igjen nr de begynner spise normalt igjen

Marie-Madelen Bekken

21.10.2015 kl. 15:09
Tonje Pettersen: jeg har ikke gtt opp, men man m jo ha litt kontroll :)

Kristin Antiveros

21.10.2015 kl. 15:28
Kjempebra at det har funket for deg, og du har ftt gode resultater ut i fra det jeg kan se! :-) Personlig synes jeg 1200 kcal hres helt vanvittig lite ut, og spesielt om man skal trene styrke tre-fem ganger i uka og i tillegg ha cardio! Det hres ut som en ekstrem diett, og nr maten i tillegg ikke er god (nok) hres dette ut som noe som funker i en periode. En quick fix. Jeg vet at man helt fint kan spise mye mer mat, og GOD mat, bygge mer muskler og samtidig g ned i fettprosent vet ligge p et hyere kcal-inntak. Curves workout er et supert eksempel p det. Men for all del, vi er forskjellige. Jeg hadde aldri klart meg med s lite mat, s fremst jeg ikke skulle stille i en konkurranse. Men n vil jo jeg ha litt muskler p kroppen da. Dette var ikke ment som kritikk av deg alts, jeg synes du har vrt flink, bare ville si min mening. :-) Men igjen, det som funker for en, trenger ikke funke for andre. :-)

missmommy.blogg.no

21.10.2015 kl. 15:33
Veldig flink du er :) interessant innlegg! Selv gr jeg p lavkarbo og er veldig fornyd med det, i kombi med trening:) men herlig hre st det funker og det er spennende se resultater:) flott blogg ! Ha en super ettermiddag:)

Marie-Madelen Bekken

21.10.2015 kl. 16:06
Kristin Antiveros: greia er at det er et program som skal redusere fettprosent, samt forme og bygge. Man kan fine leve p 1200 kcal dersom man skal ned i vekt :) samtidig som man bygger masse muskler! Det funker for alle dersom man flger programmet og har motivasjonen :) det som er s bra!

Marie-Madelen Bekken

21.10.2015 kl. 16:06
missmommy.blogg.no: tusen takk! Godt hre det funker for deg da! ??

Iselin Rene

21.10.2015 kl. 16:49
Bra jobba :)

Stine

21.10.2015 kl. 19:59
Bra jobba!! Men det der er vell ikke din kropp p bilde ? For p bildene p bloggen din s ser du ut som du alltid har sett ut som sluttresultatet

Marie-Madelen Bekken

21.10.2015 kl. 20:35
Stine: hehe, takk takk. Jo det er min kropp :)

Sofia

04.11.2015 kl. 00:32
Hei! Det er veldig flott hre at du tok grep om livsstilen din for f en sunnere kropp og en lykkeligere deg! Men jeg m bare f uttale meg om hvor mye denne "planen" strider imot hva som er absolutt best fremgangsmte nr det kommer til trening og kosthold, spesielt om man vil ha ordentlige og langvarige resultater. Jeg elsker trening og kosthold og det har jeg alltid gjort, jeg jobber med en PT som i tillegg har gitt meg enda mer kunnskap rundt dette enn jeg hadde fra fr. Og det du beskriver i den planen er absolutt feil iforhold til helse. 1200 kcal er ALTFOR lite. stramme opp en dvasken/lubben kropp som ikke er overvektig vil si legge hovedvekten p styrke og bygge muskler. Mer muskler = hyere forbrenning = mindre fett = en tynnere deg. Og sklart litt cardio. For f muskler m man spise tilstrekkelig, ikke g p sultedietter. Og anbefale et s dyrt program som bare er tull og fanteri syns jeg dessverre er veeldig uansvarlig.

Camilla

05.11.2015 kl. 13:14
1200 kalorier er ikke nok til klare bygge muskler etter hva jeg kan og vet. Men alt er vel mulig. I lpet av en dag forbrenner jeg bort det med kun det jeg gr, og da hadde jeg jo bare blitt kjempetynn. Jeg gikk p diett hvor jeg spiste mellom 2000-2200 kalorier dagen og jeg gikk fortsatt ned, men samtidig klarte jeg bygge fordi det var nok mat. En vanlig kvinne trenger jo rundt 2000 kalorier. S i mine yne er det alt for lite mat, og jeg er redd for at dersom jeg skulle gtt p denne dietten s hadde jeg blitt utslitt fordi kroppen ikke hadde ftt nok mat :p men det ser ut til ha funket, da :)

Skriv en ny kommentar

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no