hits

FOOD PREP

  • 18.09.2017 kl. 17:00


Det er s deilig starte mandagen p denne mten. Jeg har virkelig savnet ha noe g til. 

 

Selv om det ikke er veldig spennende mat, merker jeg at jeg gleder meg. Ny uke betyr nye ml. Jeg har endelig tatt ut kalkunen fra ovnen, risen er kokt og grnnsakene er bakt. Fra og med i dag skal jeg flge diettplanen (som jeg nevnte her) fra start til slutt.

Jeg har til og med klart starte dagen med en skikkelig treningskt og det er noe jeg virkelig har savnet. Jeg fler endelig motivasjonen er p topp igjen og jeg gleder meg sinnsykt til se resultater. Og ikke minst, vise resultatene frem til dere!
 

nsker dere en fin mandag videre<3
 

A NEW WAY TO LIVE MY LIFE

  • 07.09.2017 kl. 19:19

I have done this before and i am doing this again. 

Jeg vet, jeg vet. Diett. Ingen mte leve p. Det er jeg helt enig i, men om det er det som skal til, s er det verdt det.  

Processed with VSCO with b5 preset

Processed with VSCO with a6 preset

 

−  STRONG IS THE NEW SKINNY  −

 

Processed with VSCO with b5 preset

 

I flere mneder, kanskje nrmere ett r har jeg vrt lite opptatt av kroppen min og har mistet fokuset p treningen. Dette p grunn av en hektisk og slitsom hverdag. Jeg har bare ikke hatt motivasjon eller energi til komme meg p treningssenteret. For all del, det har vrt godt for meg st p og fokusere p jobb, men i sommer skjedde det noe. Jeg flte meg ikke bra. Jeg flte meg rett og slett ikke komfortabel i eget skinn. Kroppen min passet meg ikke lengre og jeg flte meg ikke vel. 

Jeg har alltid vrt en aktiv jente som har elsket trene. Jeg har danset i mange r, og da det tok slutt fant jeg terapi i lping. Jeg elsker egentlig lpe, jeg har bare glemt det p veien. 

 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a6 preset

 

For hvem vil vel ikke fle seg vel i sin egen kropp?

 

Jeg sier ikke at jeg ikke liker meg snn som jeg er n, men jeg har et nske om bli en enda bedre versjon av meg selv. S jeg har bestemt meg for kjre lpet fullt ut. For dere som har lest bloggen min tidligere vet at jeg en gang gikk p et ti ukers opplegg med bde mat(kosthold) og et treningsopplegg som tillater meg g ned p en sunn og fin mte. Med mye mat og mye trening, er jeg fast bestemt p gjennomfre de ti ukene, enda en gang. Selv om jeg elsker mat, elsker jeg meg selv mer og er ndt til gjre det som skal til. Dette blir ikke en ti-ukers diett plan for g ned litt, dette blir en livsstilsendring med et lite dytt i rompa. 

 

Hva er det som motiverer dere p treningsfronten?

MINE RESULTATER - DINE SVAR

  • 21.10.2015 kl. 13:49

Okeeey, nu kjr vi! 

Dette er et innlegg jeg vet at veldig mange har ventet p. Jeg fr stadig sprsml om bde det ene og det andre, s n, en gang for alle skal jeg besvare alt av sprsml om hvordan det var g p programmet Feminin Fysikk.

I 10 uker skal du dedikere deg til dette programmet som inneholder et treningsopplegg, enten du nsker trene tre ganger eller fem ganger i uken. Ved siden av treningsplanen fr du ogs en kostholdsplan hvor det er lagt opp kcal inntak, carbs, fett og proteiner slik at man har oversikt. Dette programmet er ment for vre et opplegg hvor hver og en tar ansvar for egen trening.

"Hvorfor begynte jeg p Feminin fysikk?"

Jeg skal vre helt rlig si at jeg aldri har flt meg spesielt tjukk. Jeg har alltid vrt veldig glad i trene og har vel egentlig alltid trent, problemet var kostholdet. Jeg vet ikke om dere har merket det, men da jeg gikk inn i et forhold og alt fltes trygt, kom kjrlighetskiloene. I en periode veide jeg 64 kg og nei, det er ikke mye, men jeg hadde "forfalt" og godismagen ble ikke akkuratt mindre. 

I den perioden flte jeg meg stygg. Rett og slett helt jvlig. Jeg hadde latt meg selv forfalle og det var noe jeg nsket gjre med. Pluss, jeg nsket en utfordring jeg visste kom til bli tff, men som viste resultater bde psykisk og fysisk. 

Som dere vet, var dette en utfordring av Ronny Skoglund hvor han nsket at jeg, som ikke var overvektig, skulle vise at man kunne f gode resultater ved flge planen 100%. Det var enkelt for meg flge den, fordi jeg hadde ukelig oppdateringer med bilder, vekt og ml som skulle sendes til Ronny. 

ETTER 3 UKER - 

"Hvordan er kostholdsplanen?"

Jeg har ikke lov til uttalle meg om hva slags mat dere hadde blitt ndt til spise, men det jeg kan si er at det er fem mltider om dagen og ca 1200 kcal i starten. Fordi man skal ned i fettprosent, blir alts kcal inntaket lavere, uke til uke. Det er ikke super god mat, men om man vil fr man det til! 

"Hvor mange ganger m man trene?"

Det som er s fint med med "Feminin fysikk" er at man velger selv hvor mange dager i uken man nsker trene og fremdeles fr trent hele kroppen. Minimum er tre dager i uken med styrke og helst cardio. Selv, trente jeg fem dager i uken + cardio, noen dager hadde jeg ogs 30 minutter morgen cardio fr frokost og styrke etter noen mltider. Jeg hadde mye tid siden jeg hverken gikk p skole eller hadde noe jobb. 

"Hvor mye koster det?"

Programmet i seg selv koster 2500,- kroner hvor bde kostholdsplanen og treningsopplegget er inkludert. Ved siden av m man kjpe proteinpulver og mat. Om man er heldig bor i nrheten av Sverige, er ikke maten i seg selv s veldig dyr! Koster uansett ikke all verdens penger, men man skal spise ganske mye kjtt, noe som fort kan koste mye. I tillegg til dette, tok jeg bde pre-work out eller ripped hardcore og xtend som er aminosyrer. Dette er jo selvsagt frivillig. 

"Hvordan var resultatene?"

Jeg startet p vekta med 63 kilo, men gikk ned hele 7 kilo og 52,5 cm mindre omkrets p kroppen! Jeg flte meg mer sunn, mer ren og kroppen min ble helt anneledes. Jeg ble mer muskels og strammere! 


 

Det er hardt. Det er faktisk bein hardt, men man ser ogs store resultater. Det fungerte for meg og det kommer til fungere for deg! Om du nsker et slikt opplegg, kan du sende Ronny en mail; ronny@fitnessolutions.no

 

 

HAPPY COLOUR

  • 30.04.2015 kl. 13:49

God morgen, flottee dere<3
... Ja, eller morgen og morgen! Jeg har allerede vrt p treningssenteret en gang i dag, for fullfre den aller siste morgencardio p treningsopplegget og har igjen er liten treningskt fr jeg kan si at jeg er hundreprosent ferdig med treningsopplegget "Feminin Fysikk".  





I kveld skal Anders, Ingebjrg (en god venninne ) og jeg en tur til Drammen for feire bursdagen til ett vennepar- og som jeg gleder meg!! Tror det blir utrolig koselig. Hva er deres planer natt til 1.mai? 

Fr og i mellom trening bruker jeg disse to superproduktene som gir meg himla mye energi og overskudd til overleve de verste og tyngste ktene.

Xtend, som rett og slett er Aminosyrer og binder proteiner og Pre-workout er noe jeg tar en halvtime FR trening for f opp blodsukkeret, og tro meg nr jeg sier det, det funker! Tenker fortelle dere mer om dette senere, men om dere har noen sprsml om trening, kosthold eller disse produktene s er det bare sprre<3 

FOKUS

  • 27.04.2015 kl. 16:23

Fytikataa!!! For en superstart p uken og ikke minst dagen! N er jeg faktisk inn i uke 10 p opplegget "Feminin fysikk", noe som vil si at jeg er ferdig p lrdag. Herregud s fort det har gtt. Jeg skal ikke si at det ikke har vrt hardt, for det har det, men det har vrt utrolig morsomt og motiverende se forskjellen p kroppen. 

N er det faktisk siste innspurt og fullt fokus. Det vil si at morgencardio, styrketrening og cardio etter styrke inngr. En stolt jente i dag som har lpt over en mil og trent hardt nok til ha forbrent litt over 1000kcal<3 Jeg kommer til fortelle dere om opplegget og min mening rundt det nr jeg er helt ferdig, men om dere lurer p noe spesielt, s er det bare sprre! 

Har dere prvd noe lignende fr? 

"selvopptatt, utseendefiksert og oppmerksomhetssyk"

  • 18.04.2015 kl. 15:40

Skal du f lov til tro! 

Jeg er stolt. Stolt av hvor langt jeg har kommet, hvor hardt jeg har jobbet og selvflgelig stolt over hvor ekstrem viljestyrke jeg har hatt igjennom alle ukene. Jeg har gtt inn i hver eneste uke med et smil. En motivasjon, klar for kjre p! Gjre det beste jeg kan for meg selv og kun meg selv! 

 

WHERE DID YOU GO? I WANT YOU BACK!

  • 16.04.2015 kl. 14:59

Noen ganger trenger man det lille ekstra for komme seg igjennom noe som trer ekstremt p det indre. Det psykiske som fr deg til ville holde ut, men ogs fr deg til ville gi opp. Da trenger vi noe som kan sette i gang systemet og gi en real MOTIVASJONS-BOOST! 

Jeg ser p det, som en ganske enkel "greie". Jobber du hardt for noe og ser resultater, gr det bare oppover. Jobber du hardt for noe, men ikke ser hvor langt du har kommet, nei da str det stille og kan fles som det gr det nedover. 

Etter ha fulgt et strengt program i tte uker, med trening fem ganger i uken - ser jeg at motivasjonen min ke og jeg er mer inspirert enn noen gang. Jeg ser hvor langt jeg har kommet og hvilken forskjell det er p bde p utseende p kroppen, men ogs hvordan den fungerer. Jeg sover bedre enn noen gang OG jeg slapper av nr jeg skal. Overskuddet mitt er hyere enn noen gang, og humret mitt er utrolig mye mer stabilt! Sukkersuget jeg hadde fr er borte og lysten p livet er hyere enn noen gang. 

MEN HVA MED MOTIVASJON? 

Det holde motivasjonen p topp har for min del vrt veldig enkelt. Og her er MINE TIPS til dere! 

1. FR OG ETTER BILDER
For kunne se hva du faktisk har oppndd er det viktig fremstille det visuelt. Ved se tilbake p bildene, se resultatene og det du har oppndd gjr at ihvertfall jeg blir ekstremt motivert og stolt. Jeg blir inspirert til bli enda bedre og jeg vil jobbe enda hardere for n de mlene jeg har satt meg!

2. VEKTA KAN BLI DIN VERSTE FIENDE
For gudsskyld. Slutt se p vekta hver gang du har spist en rosin. Jeg merker at mange sjekker vekten fra dag til dag, time til time for se hvor mye de har lagt p seg etter ha spist et mltid. Dette er ikke et sunt forhold til trening! Om du nsker oppn noe, kan du sjekke deg en gang i uken, tidlig p morningen fr frokost- og uten klr.

3. MUSIKK 
Nr jeg lper eller trener er musikk noe av det viktigste for at jeg skal klare holde ut ilpet av en treningsrunde. Suger musikken blir jeg umotivert og sliten! Finn det DU liker og kos deg!

4. TRENINGSTY
Selvom det er litt overfladisk, s har faktisk treningsty mye si. Slik som med vanlige klr vil man selvflgelig ha p seg noe som er komfortabelt, det gjelder ogs p trening! Fresh opp med flotte farger som fr deg til smile!



5. FINN INSPIRASJON I ANDRE

Om du er som meg, lar du andre inspirere og motivere deg. Selv flger jeg hundrevis av jenter p instagram som gir meg lyst til trene enda litt hardere! Kanskje det hres rart ut? For meg er det helt naturlig. Dersom jeg ser en annen med en helt nydelig kropp motiverer det meg enormt! Om det gir deg den motsatte effekten, s hold deg langt unna og dropp sosiale medier. 

6. F MED DEG EN GOD VENN - TRENINGSPARTNER
Utrolig mye koseligere enn traske rundt alene, m jeg innrmme. Jeg er s heldig at jeg har vennninner og en fantastisk kjreste som deler samme interesse som meg. F med deg en som du motiverer og en som motiverer deg. Push hverandre og hjelp til! Dette er noe som har hjulpet meg igjennom veldig mange kter! 

7. TRENINGS-OPPLEGG
Fr dro jeg p trening uten vite hva jeg skulle gjre. P denne mten ble treningen lite effektiv og motivasjonen ble sank ilpet av kten. Etter ha ftt et opplegg som forteller meg hva jeg skal trene og hvilke velser som skal gjres, har det gjort at treningen har blitt mer morsom og spennende! JEG ELSKER flge et opplegg - et opplegg som gir meg mulighet til trene hvor mye jeg nsker og trene hele kroppen<3 

Dagbker kan ogs vre lurt her. Skriv ned hvor mye du starter med og hvor mange repetisjoner du tar for hver gang og se hvor mye du ker med litt trening! 

8. DRA P GRUPPETIMER
Om du nsker noe annet enn lfte vekter, er gruppetimer en utrolig fin erstattning! Det gjr det litt ekstra morsomt - og her kan du til og med skaffe nye bekjentskap og venner. 

9. UTETRENING
Jeg vet om fler som rett og slett hater mlla, fordi alt de tenker p er tiden. Bruk den vakre naturen til meditasjon og trening. Jogg i skog og mark! KOS DEG i det flotte vret<3 




OG TIL SLUTT 

10. HA DET GY OG VARIER TRENINGEN
 

PROUD

  • 14.03.2015 kl. 13:48

Mange av dere som leser bloggen min vet at jeg har brukt de tre siste ukene mine p intensiv trening og et strengt kosthold, med super planen til Ronny Skoglund "Feminin Fysikk". I dag var det veiing og takket vre gode kter denne uken har jeg gtt ned bde i omkrets og p vekten. Selv om jeg ikke er s opptatt av dette, har jeg sett at kroppen min i det store og hele har forandret seg. Jeg er s utrolig glad for ha tatt fr og etter bilder - for uten det hadde jeg ikke sett hvor utrolig bra dette faktisk fungerer! 

Jeg vet at noen kommer til syntes det er dryt av meg legge ut, men jeg nsker vise dere hvordan progresjonen er! Det m vre lov vre stolt<3
Om dere nsker prve det samme programmet som jeg driver med n, s er det bare ta kontakt med Ronny via mail: Ronny@fitnessolutions.no 

UNDER CONSTRUCTION

  • 03.03.2015 kl. 16:35

DETTE ER NOE AV DET SYKESTE JEG HAR VRT MED P!

Jeg er allerede inn i uke 2 med opplegget "Feminin Fysikk" som Ronny Skoglund har laget. Jeg m si at jeg har aldri har sett s stor forandring p kroppen min p s kort tid! Det er noe av det sykeste jeg har vrt bort i. P bare en uke har jeg forbrendt s utrolig mye. Hele 7 cm i omkrets og 3,4 kilo p badevekta! Det er godt se at noe endelig fungerer og med litt struktur er jeg p god vei mot sommer-kroppen 2015 alle snakker om, hehe! 


Dette er et opplegg virkelig alle klarer. Med litt viljestyrke og en hel haug av motivasjon blir dette "s lett som en plett". 

NOE AV DET TFFESTE

  • 24.02.2015 kl. 21:21

Det er helt sykt!! Jeg har virkelig ikke rukket fortelle dere om noe av hva som skjer i livet mitt akkurat n, men jeg kan garantere dere at det er utrolig spennende for min del. Jeg skal faktisk utfordre meg selv p et niv jeg aldri har gjort fr. Bde mentalt og psykisk. 

Jeg er nemlig s heldig at jeg fr lov til teste ut super-programmet "Feminin fysikk" som er et treningsprogram lagt opp for vektreduksjon og figurforming. PT-mannen bak dette konseptet heter Ronny Skoglund. Han er eier og driver firmaet "FITNESS SOLUTION" som leverer tjenester innen personlig trening. Dere lurer kanskje p hva det innebrer?  I ti uker fra og med i gr skal jeg flge en kostholdsplan samt treningsopplegg lagt opp for f en strammere og mer muskuls kropp! Alt foregr via nettet, s alle er hjertelig velkommen til kjpe det samme programmet som jeg n skal flge. 



Det er allerede hundrevis av jenter over hele landet som flger nyaktig dette konseptet! Til de som har fulgt dette til punkt og prikke, er faktisk gjennomsnittet en vektreduksjon p 9kg og en reduksjon p 54 cm i omkrets, P KUN TI UKER! Kan vel si at det er beinhard trening sammen med en super streng kostholdsplan, men gud som jeg gleder meg til fortsette og se resultatene! Jeg kommer selvsagt til dele fr og etter bilder med dere! 


Om du nsker lese mer om dette programmet, kan du sjekke ut facebook siden til Fitness solutions HER. Ikke nl med ta kontakt! Ronny er en super flink og profesjonell personlig trener som hjelper til om det er noen sprsml! 

 

KOM I GANG MED TRENINGEN

  • 02.12.2014 kl. 19:33

Regner med det er flere som har satt opp trening p sine nyttrsforsetter for neste r? 
Jeg elsker trene. Det har alltid vrt en stor del av hverdagen min, uansett treningsmetode. I flere r danset jeg helt til jeg fikk en betennelse i benet som fort ble verre enn vondt, jeg klarte s vidt g. Jeg fikk dette fordi vi danset uten sko og det ble en stor belastning i lpet av alle de timene p dansegulvet. Etter jeg ble tvunget til slutte, gikk jeg smlig opp i vekt. Jeg har aldri vrt stor, men jeg hadde mer p kroppen enn noen gang tidligere. S en dag bestemte jeg meg for vre med min super flinke mamma ut p en joggetur. Moren min har alltid vrt utrolig flink til trene og hun elsker jogge, noe som har smittet over p meg. Etter den ene joggeturen ute i naturen var det no way back. Lenge jogget jeg kun i skogen, uten bruk av vekter, men for rundt tre r tilbake bestemte jeg meg for melde meg inn p treningsstudio. 

MINE TIPS FOR KOMME I GANG
♦ Book en time med personlig trener 
- Om du aldri har vrt p treningssenteret fr og er ukjent med apparater, eller om du sliter med f de resultatene du nsker s er en PT utrolig god hjelp. Du fr et skreddersydd opplegg som hjelper deg oppn det du nsker. Ikke surr rundt, vr effektiv.

♦Kjp nytt treningsty
- Ja, tro meg! Det hjelper. Det starte en sesong med nytt treningsty er det beste jeg vet. Kjp klr som sitter p den mten du nsker at det skal sitte. Bruk litt tid til finne ty som ikke bare ser bra ut, men som har blitt testet av andre og ftt god kritikk. God trening starter med gode sko og godt treningsty! 

♦SKO 
- Invester i sko! Det er det viktgste redskapet du har. Dra til en ordentlig sportsbutikk. De har flinke fagfolk som hjelper akkuratt deg med finne de rikige skoene til riktig bruk. Selv om en venn av deg har noen sko hun/han syntes er gode s trenger de ikke vre like gode p dine ben. Husk, alle er forskjellige. 

♦ Ta fr og etter bilder
- P denne mten ser du resultater. De fleste glemmer hvordan man s ut uten dokumentasjon. 

♦ Slutt se p vekta! 
- Den kan delegge s mye! Ikke bli opphengt i hvor mye du veier. 

♦ Drikk masse vann! 
- Vann, vann og mer vann.

♦HA DET GY! KOS DEG
 


Jeg trener ikke bare fordi jeg nsker holde meg i form eller nsker en kropp som jeg kan vre fornyd med, men den flelsen man fr etter en treningskt og at man kan se resultater etter noen harde uker, det er uforklarlig. Trening ble min tid for selvpleie. Bde psykisk og fysisk. 

 

 

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no